Werkwijze
Onze werkwijze begint en eindigt bij de klant. Dat en de voortdurende zorg voor uitstekende kwaliteit maken ons uniek.
De vraag van de klant
Het begint altijd met een vraag van de klant naar een oplossing voor een probleem. Samen met de klant bespreken wij de verwachtingen die zij hebben. Als we dat helemaal duidelijk hebben gaan we intern aan de slag. Wij analyseren het probleem en gaan met een team van ervaren teamleden aan de slag om ideeën te vormen, calculaties te maken om vervolgens een offerte te maken. De klant wil immers weten waar deze aan toe is.
Planning die past
Als de klant akkoord is met de offerte dan gaat de planner aan de slag. Hij maakt een totaal planning dat in de reële tijdsplanning van de klant past. Voor zowel de klant als voor ons is het belangrijk om te weten wanneer de machine in productie moet zijn.
Op onze afdeling engineering en design worden vervolgens de ontwerpen gemaakt en wat heel belangrijk is, er wordt meteen een handboek gemaakt voor de machine. Iets waar de klant natuurlijk blij mee is. Als de ontwerpen klaar zijn, weten we welke materialen nodig zijn en gaan deze dan ook bestellen. Als deze binnen zijn, worden de componenten geproduceerd en de materialen worden behandeld om te beste kwaliteit te borgen. Hierna wordt de machine in elkaar gezet. Enkele machines nemen hiervoor veel ruimte in beslag in onze werkplaats.
Gebruiksvriendelijk
Onze machines zijn voorzien van een gebruikersvriendelijk touch screen panel waarmee de machine bestuurd kan worden. Dat panel wordt in de machine geintergreerd en ontwikkeld binnen ons bedrijf.
Testen van de machine
Om helemaal zeker te zijn de klant de beste kwaliteit te geven, maken we een proefopstelling in ons bedrijf en testen we de machine. Pas als alles goed werkt wordt de machine gedemonteerd, vervoerd en bij de klant in elkaar gezet en in gebruik genomen.
Ondanks dat onze machines bijna onderhoudsvrij zijn, richten wij monitoring op afstand in, om in geval van een probleem snel te kunnen reageren. We zorgen dat er reserve onderdelen klaarliggen en richten de service in met de klant. Immers, bijkomende zaken zoals after-sales en service zijn de kracht van een langdurige relatie. Samen met de klant nemen we alles nog eens door en als de klant tevreden is, dan zijn wij dat ook!